Tuyo

tüyo :ferihayı okulda baygın baygın gören koray hasta olduğunu anlar ve feriha iyimisin der feriha : mahfolmuş bir vaziyette iyiyim arkadaşın sayesinde dahada iyi olucam der ve tam okulun çıkışında feriha bayılır bunu gören herkes ferihanın başına toplanır ve herke semire bakr emir : ferihayı o şekilde görünce yere oturur ve ferihanın kafasını eline alıp ,feriha feriha kalk kalk feriha ne olur aç gözlerini yalvaırım aç sana birşey olursa dayanamm der feriha : gözlerini açar ve ben sana yalan söylemek istememmiştim böyle olsun istememiştim der ve tekrar bayılır emir kucağına alır ferihayı ve hemn hastaneye gider yanında ise koray nehir ilker hende bütün ekip vardır ferihayı hemen acilealırlar sedyeye koyup götürürüler ve işte ozaman emir yıklıp yere oturur ağlayarak ben ne yaptım dr koray emire sarılır emir : ben onu hasta edicek kadar acı çektirdim der eğer ona bişey olursa kendimi asla affetmem der ve ozamn hatasıı alnlar ...alıntı

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0